Delta în Acțiune
11 Întreprinderi Sociale, 44 de Oportunități în Inima Deltei Dunării

Proiectul are ca obiectiv general înființarea, dezvoltarea și consolidarea a 11 structuri de economie socială capabile să se auto-susțină, în vederea îmbunătățirii accesului la piața muncii și promovarea desfășurării de activități independente și a economiei sociale. Prin activitățile derulate, în speță sprijinirea înființării a 11 întreprinderi ale economiei sociale și crearea unui total de 44 locuri de muncă se urmărește stimularea și încurajarea spiritului antreprenorial, dar și dezvoltarea economiei sociale. Participarea grupului țintă la programele de formare și la concursul de planuri de afaceri organizate în cadrul proiectului, coroborată cu oferirea de asistență personalizată în implementarea planurilor de afaceri selectate spre finanțare, va contribui la îndeplinirea dezideratelor PEO de promovare și încurajare a competitivității și de stimulare a pieței în sensul asigurării unei creșteri a gradului de ocupare a forței de muncă în directă legătură cu nevoile pieței.

Vor fi recrutate cel puțin 80 persoane, cu domiciliul într-unul din orașele din județul Tulcea (Tulcea, Babadag, Isaccea, Măcin, Sulina).
La data înscrierii în grupul țintă al proiectului, participanții trebuie să se încadreze într-una din categoriile:
- șomeri;
- șomeri de lungă durată;
- persoane din grupuri dezavantajate pe piața muncii;
- persoane inactive din teritoriul ITI Delta Dunării;
- tineri cu vârsta cuprinsă între 30 și 35 ani.
Beneficii participare
- cursuri gratuite de formare antreprenorială
- sprijin financiar
- consiliere în vederea înființării unei întreprinderi sociale
- consultanță juridică
- monitorizare în vederea administrării eficiente a afacerilor înființate
Activitățile proiectului

Etapa I – Sprijinirea înființării de noi întreprinderi sociale
- Informarea publicului cu privire la acțiunile derulate în cadrul proiectului
- Selectarea grupului țintă ce va participa la acțiunile de sprijin din cadrul proiectului
- Pregătirea și derularea programului de formare antreprenorială specifică și elaborarea planurilor de afaceri de către grupul țintă
- Pregătirea și derularea programului de formare de competențe în domeniile relevante pentru grupul țintă
- Evaluarea și selectarea planurilor de afaceri ce vor fi finanțate în cadrul proiectului
- Consilierea membrilor grupului țintă ale căror planuri de afaceri au fost selectate în vederea implementării lor
- Asigurarea înființării, semnării contractelor de subvenție și demararea funcționării întreprinderilor selectate
ETAPA A II-A – IMPLEMENTAREA PLANURILOR DE AFACERI FINANȚATE PRIN PROIECT
- Decontarea sumelor aferente implementării planurilor de afaceri selectate în cadrul proiectului
- Monitorizarea funcționării și dezvoltării entităților de economie socială finanțate
CREAREA DE PARTENERIATE ÎN VEDEREA DEZVOLTĂRII ECONOMIEI SOCIALE
INFORMARE, PUBLICITATE ȘI SPRIJIN ADMINISTRATIV
MANAGEMENTUL PROIECTULUI
Delta în Acțiune
11 Întreprinderi Sociale,
44 de Oportunități în Inima Deltei Dunării
PEO/103/PEO_P4/OP4/ESO4.1/PEO_A52/311742
Str. Batiștei nr. 30,
Sector 2, București
deltainactiune@gmail.com
0751 711 161
0744 346 797
Navigare


Conţinutul acestui material nu reprezinta în mod obligatoriu pozitia oficiala a Uniunii Europene sau a Guvernului României.